Πώς θα ανέβει η ιστοσελίδα σας υψηλότερα στη Google
Η κατάταξη στη Google περιλαμβάνει τη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας με σωστές λέξεις-κλειδιά και σχεδίαση, ώστε να διασφαλίζεται ότι εμφανίζεται υψηλή σε σχετικά αποτελέσματα κατά την αναζήτηση στη Google. Για να μάθετε πώς να ταξινομηθείτε υψηλότερα στη Google, ξεκινήστε με τη δημιουργία περιεχομένου και τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), η οποία μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της επισκεψιμότητας και στην αύξηση της έκθεσης για τον ιστότοπό σας.
Αυτό που θα πρέπει να γνωρίζετε είναι οι λέξεις-κλειδιά για τις οποίες επιθυμείτε να εμφανίζεται η ιστοσελίδα. Αυτές οι λέξεις θα πρέπει να είναι συναφείς με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας προκειμένου να μπορεί να εμφανίζεται μετά την αναζήτηση συγκεκριμένων λέξεων το site σας.
Ιστοσελίδες με ποιοτικό περιεχόμενο
Τι μπορεί να θεωρεί η Google ως «ποιοτικό περιεχόμενο» στις ιστοσελίδες; Στη βιομηχανία των SEO υπάρχουν κάποια στάνταρ και συμβουλές που πρέπει να ακολουθήσετε για να θεωρείται χρήσιμη και ποιοτική η ιστοσελίδα που έχετε ή σκοπεύετε να δημιουργήσετε σε συνεργασία με κάποιον επαγγελματία.
Όλοι έχουμε ακούσει ότι το περιεχόμενο είναι το βασικότερο κομμάτι μιας ιστοσελίδας, και ότι πρέπει να γράψετε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας. Εάν ρωτήσετε τους ειδικούς στο SEΟ ποιο είναι το «ποιοτικό περιεχόμενο», θα λάβετε πολλές διαφορετικές απαντήσεις. Η ποιότητα είναι υποκειμενική και κάθε άτομο το λαμβάνει διαφορετικά.
Συνήθως θα πρέπει να ξεκινήσετε από τον αριθμό των λέξεων του περιεχομένου σας. Η αλήθεια είναι πως το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι πλούσιο, ωστόσο, όσο περισσότερο περιεχόμενο δεν σημαίνει απαραίτητα και καλύτερο. Έχοντας περισσότερο περιεχόμενο που δεν είναι χρήσιμο και δεν προσφέρει τίποτα παραπάνω από το περιεχόμενο που υπάρχει ήδη μέσα στο site σας, τότε δεν υπάρχει ελπίδα να βελτιωθεί η κατάταξη.
Βέβαια, δεν θα πρέπει να ξεχάσετε πως πέρα από το μέγεθος του κειμένου μετράει και η ποιότητά του. Τα κείμενα δεν θα πρέπει να τα γράφετε απλά για να τα γράψετε. Θα πρέπει να έχουν αξία και να σχετίζονται με το περιεχόμενο τη ιστοσελίδας ώστε η Google να τα αναγνωρίσει και να ανεβάσει την κατάταξη του site σας σταδιακά.